hurra för John, ett år idag



Den 14/6 2010, klockan 23:59 föddes min bästa John.
Här är han några minuter gammal och vet inte mycket om världen.




Idag fyller han ett år och är en glad pojke som vet en massa och kan en massa.




I helgen firade vi honom med jordgubbstårta (mycket god enligt John!) och kalas.




John fick så många fina presenter, både i lördags och idag då H:s släktingar var här.
Han skickar sina varmaste hälsningar till er alla, och tackar så väldigt mycket!
(Ser ni förresten hur han försöker snylta till sig Kajs tårta när ingen ser..)



Kommentarer
Postat av: kari

Han är fin, lilleman!

2011-06-15 @ 09:32:02
Postat av: Anonym

så himla härliga bilder. Tack för grattis:et - och grattis tillbaka till lille john!

2011-06-15 @ 22:17:07
Postat av: Jennie

ps, det var jennie som sa det där

Postat av: Josefin

Å gullegull John, ha den äran i efterskott!!! Tårtan såg verkligt smarrarns ut! Säkert Bea som gjort den och lagt alla jordgubbarna sådär jämnt och noga! Hon är bra, din mamma!



Kramar till er alla!''

J

2011-06-17 @ 07:23:41
Postat av: Bea

Haha, är jag så förutsägbar alltså... Klart jag lägger dom sådär jämt o noga, that´s me! :)

2011-06-17 @ 10:11:11
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: Erik

Där e ju den där jordgubben igen ju! i mitten brevid ljuset. Jag skojar inte ja minns den väl.

2011-06-17 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback