specialare till söta systersonen, storebroren Set



Set, känner du igen morfars och mormors hus?
Såhär såg det ut utanför det imorse!
Stora grävtraktorn grävde ett jättehål!



Här är den igen, grävtraktorn, fast utan skopa.
Den blinkade och blinkade uppe på sitt tak, med en orange lampa.



Ser du vilka detta är då?
Moster Kari och kusin Henny!
Och dom håller hårt för öronen för det lät så HÖGT...



...när paddan kom och plattade till marken igen.
Hålet är borta!



Och här provar kusin Henny, kusin John och elefanten
den vagnen som du och lillasyster ska få åka i!
Pussar till dig Set, vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: erika

åhåhåh buhuhu jag blir rent bölig av finhet. Detta ska Setting få läsa imorgon, tack bästa moster B!

Postat av: Helena

Och här sitter jag helt bölig på jobb efter först din BB-berättelse E och nu detta...Hälsningar till alla fina Svahnar!

2011-04-05 @ 08:11:05
Postat av: kari

Tänkte just skriva att jag är rent för blödig för att läsa såna fina inlägg, så är det visst två till som är det med...

2011-04-05 @ 12:21:07
Postat av: Josefin

dubbel buhuuuu, vad fina ni är alla! Jag och mina traktorgalna barn har läst din blogg 5600 gånger Bea, vilken action på Östersjövägen!! Takko, takko, takko, waaaaooo, hördes HELA tiden vi läste detta! Himlarns fin vagn btw - verkar den gå bra? Ligger som en katt i kurvorna kan jag tänka mig!



Hoppas på längre träff snart - svahnar med ätteläggar (som Hans Markeling skulle sagt)



Kramar till er alla!

2011-04-05 @ 20:32:44
Postat av: Ida-Sofia

Åh, underbart fint!!! Även jag fick lite tårar i ögonen av den underbara hälsningen till den lilla storebrodern. Sen blev jag lite full i skratt, gick nämligen också förbi grävmaskinen och alla andra coola maskiner med Ellie förra helgen. "Titta en grävmaskin" sa jag till Ellie och stannade och pekade "Mjaauuooo" svarade Ellie och tittade bort...så inget motorintresse där inte! :)

2011-04-05 @ 23:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback