bildlös

Min dator har bestämt sig för att sluta kommunicera med bildskärmen, allt är svart, så därför har jag inte kunnat lägga in några nya bilder på ett tag.
Lill-John är i alla fall stor-John nu, två månader på lördag, och 5,5 kg tung. Istället för bild blir det en lista.

Älsksaker med John just nu:

-Den stilla underläppsgråten som låter uhu. Uhu.
-Storskrattet när man kittlar jättemagen och tjocklåren.
-Ultragosandet med inborrande av huvud i min halsgrop.
-Smackandet med lilltungan när han smakar på lukten av olika saker, t.ex. äpplet jag äter.
-Sötheten när han, likt sin far, slumrar till efter måltiderna.

Bonuslista

Oälsksaker efter förlossning:

-Stygnen efter bristning (tack för att det är läkt nu!)
-Såriga bröstvårtor (tack för att det är läkt nu!)
-Mjölkstockning (tack för att det gått över nu!)
-Såriga bröstvårtor igen (tack för att det är läkt nu!)
-Magvärken från helvetet, som gav läkarbesök på akutmottagningen i Simrishamn, remiss till Ystad och som sedan visade sig vara en sprucken cysta, där vätskan hade samlats bakom livmodern och därför smärtade (tack för att det finns värktabletter..!)


Kommentarer
Postat av: kari

<3

2010-08-14 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback