hur vi tog en dagstur till Bornholm


Expressbåten mellan Simrishamn och Allinge: bra grejer!
(på bilden även: bra tjejer!)



skådaren hade affärer på ön, därav utflykten



köparen jobbade här, där vi bjöds på en riktig lyxlunch



alltså...
det var fullständigt fantastiskt gott,
fina fisken så att säga



till efterrätt fanns en glassbuffé där man fick ta vad man ville
signerad: Bea



signerad: Hasse



signerad: Kari



efteråt var vi mätta, gick en sväng och chillade sedan på stranden



jag gladdes åt två bortplockade fästingar
(som bet sig fast på mitt ben under morgonens snabba sommargyllingsutflykt i Gislövs stjärna)



sedan åkte vi hem igen



Kommentarer
Postat av: ma

rolig liten resebeskrivning...jag hade valt samma som H

2009-06-26 @ 08:42:16
Postat av: kari

Ja se, det var en fin dag det!

2009-06-26 @ 09:26:31
Postat av: erika

jag hade valt samma som dig fast med polkagrisströssel alt kolasås. Mumsit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback