lite av varje, sitter och funderar (lyssnar efter något?)

138663-106

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad söööt, jag börjar nästan hundmatsreklamböla. Du är f.ö nämnd i min blogg haha

2007-05-28 @ 13:07:36
Postat av: Ola

Riktigt häftig. Efter min LSD-tripp om vildguten så är jag helt inne på fantasidjur för tillfället. Den här skulle klara sig väldigt bra i verkligheten, den har allra försvarsmekanismer man kan tänka sig. God syn och hörsel, långa ben och pansar - kan knappast bli bättre.

Postat av: Bea

Söt? Nja.. vet jag inte om jag tycker precis. Tänk om man hade haft en sån sittandes i soffan hemma. Lite läskigt tycker jag. Ang din blogg Martina; jag ska tänka på saken.. :) (hehe, lätt att säga..)
Ola: hur skulle den klara sig i kamp med vildguten tror du?

2007-05-28 @ 21:58:55
URL: http://beaware.blogg.se
Postat av: erika

Denna har en så söt liten svansboll att vildguten hade lagt sig ner och rullat av förtjusning. Men hemma i soffan - nja.

2007-05-28 @ 22:46:37
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Ola

Erika har definitivt en poäng. Men eftersom det är min sjuka hjärna som skapat vildguten vill jag nog påstå att OM det skulle bli strid skulle din lilla krabat klara sig utmärkt. För vildguten är, trots att den är ett rovdjur, väldigt dålig på att jaga/strida. Det är därför den främst äter rester av redan dött material och t.ex. letar gamla pizzakartonger i Visbys soptunnor.

2007-05-28 @ 23:47:12
URL: http://olainspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback