dec 11

dec 11

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu börjar det likna en riktig saga...Bara texten till som saknas!Nästa år kanske? En bok? jaaaa!

2006-12-11 @ 12:56:25
Postat av: erika

ja vi skriver en saga! om pompej! med bilar av rullstolar och papper!

2006-12-11 @ 13:48:29
Postat av: maman

precis vad jag tycker Helena!...texten till detta kan bli minst lika spännande!! Som den gamle lärarsjäl jag också är ser jag att man kan använda bilderna till att inspirera elever att skriva texter...både sammanhängande och funderingar kring vad som ska komma på nästa bild....en lektionsidé till dig Be när du ska ut i verkligheten igen!

2006-12-11 @ 13:59:30
Postat av: Bea

Varsågoda; här finns massor med utrymme för sagoskrivande! Om de har bilar av rullstolar och papper där uppe där golvet lutar kan de ha roliga utförsåkningstävlingar! Men vem bor där? Och gillar de att leka? Eller står det tomt, med damm i drivor? Och vartåt skall bilden fortsätta? I en kommentar på dec 09 gissas det visst på ett trendbrott..

Postat av: erika

Alla gillar att leka. Jag tror att en avlägsen släkting till familjen Vingelkvist bor i huset och bara här går familjen som alla andra.

2006-12-11 @ 17:49:03
URL: http://erikapik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback